gul vägg

Fungerande diskmaskin! Eller nått, vi har iaf fått den på plats och den kanske fungerar om vi vågar sätta på den sen, men det prövar vi när vi kommit hem från landet efter helgen så inte vattnet eller nått börjar läcka ifall det händer någonting! :)
Vi ska strax åka iväg till D's mamma en snabbis och lämn och hämta lite grejer! Sen blir det en film och sova! Halvtidig morgon imorn för träning och sen åker vi neråt i landet!

Mamma skickar sms till mig hela tiden , vissa är helt oläsbara, men ett var ganska roligt:
"Linn, du vet väl om att du har minst 21 ljusstakar kvar här hemma?!!"

Ps, linda det är chokladcross glass från willys, mohaa!
Börjar sakna er människor där hemma! stay cool, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mia såklart

LIMPAN! Låter som du har det bra iaf. Ganska booring utan dig på jobbet. Men vi försöker flumma utan dig :P
När Jens kom häromdagen så tänkte jag på dig. Just ja, grattis på namnsdagen i efterskott. Och du: Tanja Bogdanova hade visst lämnat min väska och mössa till dig på worket, vad gjorde du av dem?? *nyfiken* Värsta långa brevet ju :) Saknar dig! Kram!!

2008-05-14 @ 20:45:26
URL: http://miawalsh.blogg.se
Postat av: linn

Jag förstår det men jag kommer snart och hälsar på ! :D ååå jens :D hälsa från mig, haha :D
tackar :) jaa, haha den la jag på kontoret i ditt fack, det var en systemet påse tror jag? Den la jag iaf in på kontoret så leta runt lite därr! :D Missu to!

2008-05-15 @ 09:15:07
Postat av: Mia

Så, nu har jag hittat påsen :) Det var inte så svårt! Hoppas träningen är kul, och Ullared med :P Kram banan!

2008-05-15 @ 15:38:17
URL: http://miawalsh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0