diskmaskinen är igång

Hej å hå! Det blev inget gemensamt konto, jag glömde mitt leg hemma trodde jag när vi skulle teckna, men så låg det i bilen, suck, men då orkade vi inte gå tillbaka utan gör det någon annan gång.. Åkte istället till backaplan och kollade lite bikinisar men jag hittade inte någonting. Sen åkte vi till Net on net och köpte oss en Sodastreamer, woho! Men när vi kom hem så tittade Dennis och då saknades det en flaska, så vi åkte tillbaka direkt för förra gången han handlade en sån där så var den använd så han lämnade tillbaka den. Det va ioförsej en wassermax men same shit. Åkte iaf dit och klagade lite och då sa han som jobbar där att det bara ska ingå en för det står det på nätet men på kartongen stod det två. Så vi lackade lite och så fick vi två extra, och hahahaa när vi kom hem så märkte dennis att det satt fast en till flaska bakom själva grejen. Va ere med att han i affären inte kollade det och att han sa att det bara skulle va en? Hahaa..
Men nu har vi iaf prövat den och det var gott med kolsyrat till maten! :) Jag lagade kyckling wok med nudlar. Ska snart kila iväg på träning, har fortfarande lite ångest över det där. blä! vill kanske inte, eller vill jag? eller.... suck!
Jusste, har fått igång diskmaskinen också, är lite rädda för att den ska läcka men det ska den ju inte gör såå.. Vi sprnger iaf förbi den var 5e minut för att kolla , haha.. Gött ifall det fungerar så man slipper stå och bli helt torr och äcklig av handdisk!
träning snart,
vi hörs, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vi (Jag och Jenny=min kära vän)ska åka till Ransäter som ligger i typ Värmland(typ Mickes hemtrakter) på en spelmanstämma(där de spelar fiol och sånt) och dansa oss svettiga. Hennes småsyskon ska följa med. Så är det. Kommer ju inte hem förrän på söndagen. Dåligt planerat, jag vet. Men men...Vad gör man?? :P

2008-05-27 @ 20:03:18
URL: http://miawalsh.blogg.se/
Postat av: beckisen

Hittade du milarrundan eller hade du sån tur att du sprang vilse? :D haha! 8 dagar kvaaaaar!

Loowe!

2008-05-28 @ 09:41:01
URL: http://beeckss.blogg.se/
Postat av: Törner

sodastreamer! aahhh va du e vuxen darling :D

2008-05-28 @ 12:29:20
URL: http://born2shop.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag vet, det är sååå jobbigt !

hihi det går bra och det är fortfarande vi :)

hur känns det i gbg? hemlängtan eller?

puss på dig !

2008-05-28 @ 16:01:42
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0