7 trappor upp med morgonsol

Flytten har gått bra och nu sitter jag i vår lägenhet :) en liten söt tvåa sju minuter utanför stan! underbart! vi har börjat få lite koll på alla grejer men det är fortfarande ett organiserat kaos här! Har satt ihop alla stolar och köksbordet så köket ser ganska bra ut, vardagsrummet däremot är ett stort kaos, här ligger alla mina resväskor med kläder och skor överallt! vi hade tänkt fixa garderoberna ikväll så man får undan allting!

Mamma och pappa verkade nöjda men ledsna när dom lämnade mig här i nya staden! Igår började vi dagen med att äta lite frukost och sen kila iväg till IKEA. Med ett present kort från jobbet så var det dags för stor shopping, vi kom hem med en spegel, lite skohyllor, galgar och krukor och lite annat smått och gott! :) Lampan gick sönder på toaletten så vi fick åka till Biltema och försöka hitta rätt lampa, vad är det för idé att skrivavad den heter om den ändå inte heter samma när man kommer dit? oh!

Nu ska vi försöka fixa iordning oss i det här kaoset och åka och storhandla mat tillsammans för första gången! hihi! blir willys i stan, jag kör såklart! jusste, jag har ju inte berättat, jag klarade körkortet i torsdags! lovleeey! så jävla gött att ha det innan jag flyttade så jag slipper oroa mig för det! Nu är det bara jobb kvar, men ska ringa chefen idag så får vi se om jag kan träffa henne imorn! Gött!

Nej nu blir det willys och slänga massa flytt kartonger och grejer!
Stay cool folks, PUSS frångbg!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ååh, älskade göteborg! :)

2008-05-12 @ 14:37:48
URL: http://beeckss.blogg.se
Postat av: Marre

vad skönt med körkortet!!!! GRATTIS! :D ha det så bra i underbara Göteborg..vart exakt bor ni?(har ju lite pejl pga. släkten där)

2008-05-17 @ 17:32:53
URL: http://thetalesofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0