törner is back

Vill bara säga till alla att min böna är tillbaka i Sverige. Det är ju förjävligt egentligen att vi inte ens bor i samma stad längre, suck. Bruttan har vart i England och levt livet i ett halvår och nu är hon tillbaka. AH :D underbart! För hon ska komma hit i sommar och festa lite med mig :) tihi! saknar dig hjärtat.

Hade ångest igår över pengar. Satt och räknade lite på pengar när alla räkningar börjar komma och när man vet att man inte har ett heltids jobb så är det inte så kul. Men jag har ju pengar sparat och mamma finns ju alltid (hihi) men det blev ändå lite jobbigt och en del mardrömmar! Så det första jag gjorde imorse var att sätta mig och söka lite jobb och slipa på mitt cv! Sen kom lönespecen hem från mitt förra jobb, alltså sista lönen från sthlm, och då släppte ångesten. sextonåfem tack så mycket! Så nu har jag lite att gå på ifall det inte skulle gå så bra med tider på nya jobbet eller om jag inte får någonting annat. skönt att slippa tänka på att man inte ens skulle klara sig lixom och behöva flytta hem eller nåt.. huuuuh!!

Idag är jag ledig, har städat lite (somvanligtdårå) och plockat undan massa glas som jag och D har haft stående på köksgolvet tillsammans med allt vi ska slänga ut nu när jag kom in med massa grejer, haha.. Ska åka iväg med det till hans Mami så ska hon kolla om det är någonting de behöver!

Ska nog äta lite lunch snart, får se vad det blir! Har tacopaj kvar från igår men jag gissar på att D vill ha den efter träningen. Sen blir det att åka iväg en snabbis och sne kontraktskrivning och träning.
Åker antingen ner till landet ikväll eller imorn bitti, beror på väder och vad vi känner för. Trevlig midsommar! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lali

Jag saknar dig också snuttan, när kommer du hit igen? Jag ska med största sannorlikhet till Gbg i höst med pappa och syskon, då måste vi ses! Mohaha! Men under lite nyktrare omständigheter än på tåget vid elvatiden en lördag kanske? (a)

2008-06-21 @ 20:37:43
URL: http://kahpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0