Strålande väder!

Skulle vilja lägg in lite bilder men jag har ju glömt min kabel hemma i Sthlm så ni får vänta med det tills jag har vart hemma och hämtat den.

Imorse vaknade vi vid åtta tiden, D åkte iväg till gymet och jag gick ut på promenad! Köpte lite frallor för det var helt tomt hemma hos oss, kom på när jag kom hem att vi inte hade några pålägg hemma heller. så det blev en macka med smör! mums! hihi! Tog bilen iväg till Askimsbadet ! Låg och solade å läste hela dagen, jag är brunis nu! hihi! lite iaf, röd på ryggen, suck.. först röd sen brun, det brukar va så när det gäller mig! Dennis är göööraaa brun så det är ju hett :D

Vi åkte och handlade på Willys efter badet och tränade ikväller, löpning+gym. Fick veta hur det blir nästa säsong också, får kontrakt med div1 laget Hisingen, men är inte given i laget så det blir träningar med dom och matcher med div2 ser det ut som! Låter perfekt tycker jag!

Imorn ska jag åka in till stan, tar bussen in, det tar ju bara 10 minuter ungefär. Måste köpa studentpresenter till pinglorna och en bikini till mig. Gaah spenderaaa pengar, inget jagvill just nu, men det är ju måste grejer!

Längtar lite till jag ska åka hem på onsdag nu, men vill ändå inte lämna D hemma själv, speciellt inte när det är fotboll i helgen, då vet man aldrig vad som händer alltså, haha.. Nä nu ska jag sova, eller nej klockan va visst bara nio. Jag ska fixa tvätten innan jag lägger mig. Och smörja in mig med after sun! PUSS sötbollar, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Pappa Ingemar

Grattis Linn till Div 1 kontraktet. Ska bli kul att se Dig spela på Eken. Lillebror Erik spelar mot Backa, är dom bra?

2008-06-03 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0