solstrålar

Jag och D åkte ner till varberg i fredags efter jobbet, tog med mig lite mat från restaurangen sen var det race ner till stugan eftersom jag slutade sju och handbollen började 8. D's mamma och låtsaspapi kom ner också så vi installerade en söt platt tv i stugan och somnade efter ett tag ute i lillstugan. Igår vaknade vi vid nio tiden och då blev det frukost i solen :) Stek med ipod och varsin bok hela dagen men inte mkt färg för det. Det går ju så segt för att bli brun för mig, i alla fall när man ligger ner oh solar. Jag och D tog cyklarna och cyklade ner till havet/stranden och förbi husvagnen där mormor och morfar ligger hela sommaren och när vi kom tillbaka, va borta i en timme ungefär, så ä jag helt jävla bränd på ryggen efter mitt brottarlinne, haha ser förjävligt ut! Jag som hade legat å pressat i bikini hela dagen, men neej då får jag ingen färg inte! Eller jo lite men ändå, haha..

Igår kväll gick vi iväg till campingen brevid för att spela lite minigolf! Jag vann! Eller jag fick flest poäng iaf, fast det är väl så att man ska ha minst poäng, så om vi ska va så petiga så kom jag sist.. Hihi ! Tittade lite på film och sen slocknade vi! Vaknade sent imorse, jag frågade D va han trodde klockan va och han svarade sju, haha tyvärr var den 11 så vi sprang upp ur sängen å åt lite frukost! Kaffe å macka och sen la vi oss och solade igen! Badade i havet idag för första gången, det var 16 grader så brrrr va kallt det var! Åkte förbi en loppis påvägen hem för att kolla om vi hittade någon billig byrå men neeppp, fanns en fin men lådorna gick bara å dra ut halvvägs, hur irriterad skulle man inte bli på det lixom?

Köpte kebab på vägen hem och kollade fotboll och handbollen i tv soffan. Nu gör Dennis sina övinngar och jag vill gå och bada så ska nog göra det snart! :)

Har förresten bokat resa hem över Eken cup också! Så jag kommer hem och spelar det, vill att D ska med men har inte lyckats övertala honom. Mys va, sthlm två helger i rad! Hihi! Åker ju hem på onsdag kväll, är ledig från jobbet hela veckan nu så imorn måste jag handla studentpresenter till folket, handla mat med D, sola lite, träna. På tisdag ska vi tvätta igen och packa lite.. Måste damsuga och tvätta badrummet också, suck men ändå kul när mn bor här själv.
PUSS stayy cool folks!

Sverige torskade fotbollen och handbollen, suck!


Kommentarer
Postat av: Linda

YAY eken!!! du får lira med spåret då iaf eller? va roooligt :D Men när är du här med studenterna menaru? haha kanske bara e ja som e trög å inte fattar men ja orkar inte scrolla upp å läsa igen haha. fast då kanske vi inte hinner ses iaf? jag kommer ju inte kunna åka ut till småttingarna den dan.. Och du skulle inte på sparrans utspring som ja hade hoppats hehe. å va ja babblarrrr. hoppas du har det bäst. <3<3

2008-06-01 @ 22:44:54
Postat av: linnnnnnnn

haha sego! ja jag har inte skrivit något kontrakt eller övergångspapper så jag är ju papperssett kvar i spårvägen, så då bjöd dom på resan så jag kn åka å spela :D göött! Jag flyger hem på onsdag sego, å hem till götet på söndag igen och dom dagarna är smockade typ.. blä! men på eken syns vi ju :D vart ska du ut på kvällen åp studentdagen? PUSS

2008-06-02 @ 09:41:22
Postat av: Sarah

hihi mysigt, då ses vi på torsdag hos becka antar jag ?! :)

puss

2008-06-02 @ 15:24:13
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0