release me


Här kommer lite bilder från landet, den första är våra goda grillspett som va as svåra å grilla bara för att vi la på alla på en gång och grillen inte är den bästa. Mittenbilden är snyggingen själv, och tredje gräset där vi glassade hela dagen :)

Jag är inte lika irriterad längre. Va inne i stan idag själv, köpte en bikini (bild nedan) och studentpresenter till Lee, Natta, Sparris och Ina. Alla dom plus beckisen tar samma dag! Jag ska agera taxi mellan allas mottagingar som sagt.. hihi! När jag kom hem så fikade vi lite på balkongen och sen tvättade vi och lagade tacos till middag! :) Träning, intervaller plus inne träning. Gah, jag är helt slut nu!

Imorn tänkte vi ställa klockan och åka till gymmet på morgonen. Sen åkeeeer vi ut till havet heela dagen om det blir fint väder! Flyger hem imorn vid sjutiden, hörs imorn eller sen någon gång. :) PUSSS stay cool och sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0