regnmys

Hej å hå människor som har slutat kommentera! Har ni glömt bort mig redan.. hihi!

Midsommar var mysigt! Vi var nere på landet i Varberg, åkte ner på morgonen och möttes av väldigt fint väder! Satt och solade på dagen, spelade lite kubb, boll och gick ner till midsommarstången. Precis när vi skulle gå hem så började det hällregna så det var bara springa hem! Hihi! Till middagen blev det fint igen så vi satt ute och åt på tomten, myspys! Vi åkte hem igår eftermiddag, det var väldigt blåsigt så man kunde inte sitta ute och sola eller läsa så plus att vi var väldigt trötta så då kändes det skönare att åka hem igår än idag på morgonen. Köpte en pizza och kollade på film igår sen slocknade vi vid tolvtiden!

Har tänkt åka in till stan idag, min idé som D kanske inte var hundra på men jag fick honom att följa med iaf. Jag är helt klar men D segar ju så vi får väl se när vi kommer ivääääg.... Tar nog bilen in! På torsdag morgon kommer mina älsklingar hit, underbart! Jag längtar ihjäl!

Vi hörs i veckan, PUSS stayy cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0