orkanväder

I söndags åkte jag hem till Göteborg igen! Flyget var försenat en timme så jag köpte en bok och en pepsi och satt och väntade på arlanda. D hämtade mig på landvetter sen åkte vi direkt ut och badade! Hoppade i sjön och badade lite faktiskt, innan dess har man ju bara hoppat i och sprungit upp igen. Nu låg vi i vattnet ett tag å sen åkte vi hem. Lagade egna pannbiffar och pommes till middag. Gotti!

Igår var jag ledig så vi åkte ut till delsjön mitt på dagen. Låg där i några timmar och åkte hem innan köerna. Åt lite rester till middag och sen åkte jag iväg på träning. Löpning och gym står på schemat på måndagar, inte så himla kul va. Efter träningen åkte jag hem till D's låtsaspapi och kollade bilens lampor å sånt, eller nä, han kollade och jag satt kvar i bilen haha.. Det såg ok ut så det ska nog gå bra på besiktningen imorn. Efter det så åkte jag till Netto och små handlade lite..

Idag har jag jobbat några timmar och nu håller vi på å gör lasange. Den står i ugnen så jag ska snart gå och titta till den igen. D ligger i badet och jag sitter och småtittar på tv och sitter vid datorn. Ska iväg på träning sen men först ska jag skjutsa iväg grabbarna till pelle för lite fotbolls mys! Jag har tänkt åka dit efter träningen om jag hinner till matchen men vi får la se..

Nu piper klockan i köket, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0