brunbränd

Hej allihopa! Hemma i sthlm nu, orkar inte skriva så mycket så här kommer lite godbitar i bildform från idag istället! enjoy:


Fina bilen och tre fjärdedelar av familjen, mamma och jag på stationen, och lillebror på "Smaka på Stockholm" i kungsan.


50 000 ballonger släppte de upp i luften vid Skeppsbron, pappa testar nya vinklar på mittenkortet och fina blommor i kungsan..


nybakad våffla med apelsinchoklad och polkaglass, lillebror och jag vid vattnet jag sörjer för att jag tappade ner mina älsklingssolglasögon i vattnet och det var jätte djupt och båthamn så dom gick ju självklart inte att plocka upp! Sista bilden är en överlycklig fjortis ! Mummsfillibaba!

Imorn blir det bad med Desiree på dagen och på kvällen ska jag umgås med natta, lee och sparris! Nu ska jag hoppa i säng, är helt slut efter att ha gått runt i stan hela dagen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Törner

söt du e sweetie!

ahh svensk sommar, sthlm, göteborg!

jag vill OCKSÅÅÅÅÅ :D

hihihi.

våffla med apelsinchoklad!!!???? HEAVEN!

jag ringer dig den 17 juni hahah va såååå säker!!

2008-06-08 @ 13:02:27
URL: http://born2shop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0