amazing

Har inte riktigt orkat eller hunnit skriva här. Ganska mycket har hänt sen jag skrev sist!
Jobbade lite förra veckan och tränade som vanligt. Med träningsvärk och världens största väska halvfull med smutstvätt så flög jag hem till Sthlm i fredags igen. Eken cup stod på schemat och det var lika kul som det brukar vara! Få spelare eftersom vissa inte riktigt förstod det där med att göra sista grejen med laget! Vi gick in med inställningen att ha kul och det innebar vinst mot tumba och till slut en b-slutspels final, som vi torskade haha.. Na men skitkul tjejer, verkligen! Jag, ina och sparris höll såklart ihop och innan finalen höll vi på å få magkramp av alla rhodos minnen som vi helt plötsligt började prata om (eller det gör vi ju varje gång vi ses,haha)

Var verkligen helt slut i söndags kväll efter alla matcher så somnade ganska tidigt. Flög hem tidigt på måndag morgon, åkte förbi gamla jobbet och köpte frukost som jag åt när jag väntade på att gå på flyget :) Dennis hämtade mig på landvetter såklart :) Vi åkte direkt till Willyss gamlestan å storhandlade! Jag åkte hem sen och Dennis till gymet. Det såg ju inte allt för städat ut när jag kom in i lägenheten så det var bara att sätta igång att diska, plocka upp maten och städa. Sen somnade jag på soffan efter att jag ätit lunch. Klockan två hade vi tvätt tid och det var inte lite vi hade å tvätta heller, ingenting blev torrt så vi fick ta upp allt å hänga upp i lägenheten!

Igår kväll var det löpning och gym efter allt städande, då var jag helt slut efter helgen! Men det gick bra och jag somnade gott igår kväll. Imorse vaknade vi jättetrötta, iväg till sjukgymnast och jobb direkt! Jag har tränat nu på kvällen, löpning (intervallhelveten) och sen inne träning som inte var så jätterolig. Div 2 laget har en egen tränare nu så vi får se, det låter jubra! Har inte skrivit på något kontrakt än, dom har inte sagt någonting så vi får väl se. Dom skulle fixa med övergångspapperna och sånt i veckan! Efter träningen åkte jag till en såndär sopstation typ och slängde vår byrå, vi fick en ny av D's mami som vi har satt in i sovrummet nu! Sprang in på Netto fem minuter innan dom stängde och klöpte russin, vattenmelon och lime som vi missade å köpa igår! Nu sitter jag och kollar lite på fotbollen och Dennis sitter och smackar på macka och melon här brevid mig. Varför ska killar alltid äta och smacka så äckligt när man inte är på humör?

Ska snart gå och duscha och sen gå och lägga mig. Jag jobbar kväll imorn några timmar så har väl lite grejer och fixa på dagen. Vill verkligen ha ett nytt jobb men samtidigt är det skönt att ha ett nu i sommar så man får sin lilla semester och jag vet att jag har lite pengar sparat så behöver inte jobba så mycket just nu, så länge jag kan betala hyran så är det okej! Jag behöver inte köpa nya kläder å sånt just nu men jag kan verkligen inte fortsätta jobba såhär lite i fler månader efter sommaren.  Det är väl därför jag inte söker så frenetiskt heller, jag är inte nöjd med jobbet eller trivs men det är okej just nu. Skönt att få komma in lite i det man gör, och den nyya staden! Känner mig fortfarande ensam ibland, man har ju lixom inga vänner att springa över till eller bara prata om allt med. Jättegulliga tjejer i laget och många på jobbet också men det är ju ingen man riktigt känner! Tur det finns telefon!


Apropå vänner så kommer mina underbaringar Ina och sparris hit helgen efter midsommar ! Underbart! Dom kommer hit på torsdag morgon och åker troligtvis hem på söndag kväll eller måndag morgon. Åh så kul det ska bli! Då blir det bio, fest och lite mer fest.. Göööött!


Nä nu ska jag duscha hörrni, vi hörs. Stay cool, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0