Semester

Bloggtorka eller vadå!
Mamma och pappa var här i förra helgen och mina underbaringar förr förra helgen.. Utgång, fest och skitsnack innehöll våran helg med Sandra och Ina. Underbart att ni var här och jag hoppas ni kommer ner snart igen, det är ensamt att leva utan er för tusan.

Efter sötbollarna hade åkt hem vaknade jag sjuk på måndagen så jag låg praktiskt taget i sängen hela måndagen och tisdagen. Och på onsdag fick jag pencillin och då blev det bättre!

Partille cup spelades här i Gbg förra vecko slutet så där spenderade jag och D ganska mkt tid. Det började på onsdagen och sen kom ma&pa med Glenn (minsötabil) på torsdags kvällen. Den havirerade lite smått på vägen hit men de kom hit till Eriks (lillebrur) sista match och sen blev det middag hemma hos oss! Tacos såklart! Hela helgen var göramysig, vi trippade runt på Partille cup, va i feskekörkan, fikade och shoppade lite! På söndags kvällen skjutsade jag ut päronen till landvetter så fick dom flyga hem till huvudstaden igen! Jag åkte direkt ner till landet i Varberg efter och grattade D's lillebror som fyllde 18! Åkte tyvärr hem i måndags kväll för D hade sjukgymnast på tisdags morgonen! Jag följde med ut till Delsjön och sprang och tränade lite jag med .. Kändes ju sådär när man vart sjuk i en vecka, idag känner jag mig inte alls frisk! suck..

Igår kväll spelade åkte vid och spelade biljard på kvällen med Björn.. Åt god middag på stället och drack lite öl. Mötte sen upp Fabian på elite hotel i stan (nivetdärbruucebodde) och tog en öl på Bishop.. Jag satt mest och kollade på en patetisk full kvinna som försökte ragga och vara rolig framför alla som hon satt med. Herregud, det roligaste var se när en kille spillde ut hela hennes vinglas över hela henne.. Mohaaaa. :)

Blev tröttisar så vi åkte hem vid tolv tiden och somnade som stockar! Dennis är och gymmar nu med björn och jag sitter här hemma i ett KAOS. Vi har inte städat sen päronen var här så det ser ut som jag vet inte vad..Och jag orkar inte städa nu heller, så det får se ut såhär. Missade våran tvätt tid igår också, glömde helt bort den även fast vi hade pratat om att vi skulle tävtta på morgonen. Suck!

Snart är min semester slut och det har väl inte vart så kul att vara sjuk halva tiden.. Men har ändå haft mysigt med besök och allting! :) Vi åker nog ner till landet imorn igen efter D's sjukgymnast och sover där en natt.. Det är ju precis vid havet så brukar vara fint väder, plus att det är skönt att komma hemifrån lite tycker jag..
Nu ska jag titta på en film tror jag, PUSSPUSS stay cool

Kommentarer
Postat av: Beckisen

ååh, finally!

Nu vet jag vad du har för dig där nere i götet.

Jag behöver lite uppdateringar känner jag :)

PARTILLETAGGNING, snart kommer jag!

2008-07-10 @ 17:33:39
URL: http://beeckss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0