spökhus?

Myste med Linda igår några timmar med en latte i stan! Hade massa att prata om så det var lovleyy att träffa henne igen! Släppte iväg henne till pojken och tuffade hem i Glenn! Jag måste ju lägga ut en bild på min VIP bil sen, det står faktiskt det på bakluckan! haha :)
Slängde ihop lite tacos när jag kom hem igår för Dennis hade redan ätit middag, fast det hindrade inte honom från att äta av min mat!

Imorse gick jag upp halv åtta och gick ut och cyklade en timme! Jätteskönt var det, 30 grader typ här och solen ligger på.. Surt att man ska jobba idag! Jobbar bara över lunchrushen så jag hinner sitta lite på balkongen snart innan jag ska åka :)

Ikväll kommer ju beckisen så vi ska hämta henne på landvetter klockan åtta. Funderar fortfarande på om jag ska klippa mig, men jag har nog bestämt att det ska bli kortare, hjälp. Får se om det blir idag om jag hinner och hittar nått ställe, annars blir det väl nästa vecka eller i helgen! Haha, intressant?

Jag jobbar imorn också så jag ska lämna becka och dennis hemma så ska dom få baka lite till oss, haha :) Jobbar bara några timmar då också så vi får se om vi åker och badar sen kanske! Myysss.. På lördag blir det liseberg! JIPPIE! Jag är lika förväntansfull som ett litet barn, underbart! Becka påstår att vi ska gå spökhuset, men jag vet inte vad hon har fått det ifrån. Hon är ju livrädd! (intejaginte) När vi va små så fick vi springa ut genom nödutgången för vi va så rädda hahahaha... Jag hon och vår barnflicka tror jag det var! Herregud. Nu påstår hon lixom att vi ska gå här i Göteborg, det är ju läskigare. Nemen, jag får ångest..

Nä nu ska jag göra lite frukost, laktosfri yoghurt och solrosfrömackor med avocado och tomat! Yyummi!
Stay cool folks, PUSSSA

Kommentarer
Postat av: Mia

Kort kort kort! Typ som Victoria Beckham?? :) Ifall du vågar så skulle det nog vara snyggt!



Jag ska iväg och hoppa imorgon. Eller det blir hoppning först på lördag. Men iväg ska jag imorrn. Med alla grabbzen från kurs 6 (den bästa kurs av alla kurser)...Vi ska chilla lite, dricka lite bira (ja, för jag dricker det numera. Jag har blitt stor!), och snacka lite skit och fallskärmshoppning förmodligen. Puss puss!

2008-07-24 @ 16:14:12
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: Linda

Hellooo honey. Fan va härligt det va å träffa dig igen! Biiig love. Hehe hade det skitbra resten av gbgtiden också :) bra karl! ;D

Såg bild på facebook på nya frissan fyy va fint det blev! Jag måste också klippa mig men min frisör har semester i två veckor till så jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt :S Lr vart jag ska gå snarare. Probleeeeem :D

hur går det med jobben du hade på g? Blir det nåt?



Looove u, puss <3

2008-07-29 @ 10:56:58
Postat av: Mia

Nu tror jag att jag fixat problemet med kommentarerna på min blogg. :)

2008-08-03 @ 20:23:32
URL: http://upintheblue.blogspot.com
Postat av: DAAH INNAA

hallåå din tönt, varför står de ingenting om när jag o sandy va hos dig.. så mycket betydde vi, jag vill ha de dokumenterat en redogörelse ?!?!?!?

särskilt eftersom jag kanske missa en del under dom gångerna jag somna, mjaaauuuuu



deepdeeplove,

2008-08-07 @ 15:52:46
Postat av: Linda

är min dator knäpp eller har du inte uppdaterat på evigheter?

<3

2008-08-27 @ 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0