myy american boyy

Godmorgon! Jag håller på att tvätta, har lagt i två maskiner så väntar på att dom ska bli klara så jag kan lägga in två till sen! Hade inte så mycket att tvätta men bra så man inte samlar på sig massor! Är molnigt väder här idag nu men dom har lovar trettio grader så jag kan tänka mig att det blir fint senare :)

Hoppas Linda kommer hit idag, då blir det kanske en uteservering i stan! Myyss..


Mamma&jag går tydligen lika, lillebror strechar, jag!

Dennis och jag halvtrötta och flummiga i lillstugan i varberg!
(Mamma, om du klickar på bilderna så blir dom stora)

Nej nu måste jag gå ner till tvättstugan och fixa, gud så vuxen jag känner mig ibland! Hihi
Stayy cool, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0