jag är modig men jävligt feg

Hej allihopa!
Har jobbat idag från elva till sju! Var hel trött imorse när jag gick upp så har hällt i mig typ fem kaffe under dagen! Får väl se om jag kan sova ikväll, men det gör inte så mkt annars jag är ledig imorn!

Vi ska gå upp klockan åtta för då var jag dum nog att boka tvätt tid! Suck.. Men det är lite saker som behövs tvättas men vi kanske inte behöver hela tiden.. Ska försöka klippa mig imorn också om jag hittar något bra ställe! Ska klippa avoch upp det lite för jag vågar inte klippa det kort men just nu är det så tungt, tjockt och långt att jag inte ens orkar ha utsläppt utan att dö typ.. haha :)

Jag jobbar i helgen, öppning! Men det ska nog gå bra, brukr inte va så mkt folk på frukosten på helgen..

Har precis badat och läst min bok som inte ens är bra, haha men har man börjat så måste man ju läsa ut den.. Suck! Dennis sitter och kollar på nått kines program om ungdomar och jag får bara hemska känslor från när vi var där med klassen! Störda ungdomar, stackarna!

Nä nu ska jag sova lite, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

wuhu oonsdag <3<3<3 PUSS

2008-07-17 @ 22:30:46
Postat av: Mia

Förstod inte vad du var rädd för? Klippa håret kort?? Du skulle nog se skitbra ut i kort hår. Det tror jag minsann!

2008-07-21 @ 17:09:14
URL: http://upintheblu.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi , jaa nu ska jag nog klippa mig, hjälp! och fägrga det ljusare, trött på dettaaaa nu! åh gooosssh.. miss ju miomp

2008-07-22 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0