I've got a fast car!

Hej people!
Det gick bra att öppna i helgen, det var väldigt lungt och det gick bra att gå upp tidigt. Tur att man har Glenn (minegnasötarödaford) att åka med till jobbet så man slipper busskrångel!
Igår var jag ledig , så vi åkte ut till ytterby och handlade på City gross! Där har dom jätte bra sortiment med laktosfria produkter så jag var i himmelriket när jag kunde köpa jordgubbsyoghurt för första gången på länge.. :)

Har jobbat från elva till sex idag, fick gå en timme tidigare eftersom vi inte sålde någonting alls nästan.. Börjar komma in lite på arbetsplatsen nu och börja känna människorna , men jag trivs verkligen inte så som jag gjorde förut. Måste skaffa nått nytt, har två lite på gång men det är väldigt osäkert. Det funkar ju inte att jobba bara där jag jobbar nu heller för det finns inga tider som passar med hur jag tränar så mkt osv.. Nu har vi ju uppehåll så jag har kunnat jobba över ganska mkt så det klingar in lite extra pengar sen iaf. Men det är ju fortfarande inge kul att jobba där varje dag... Åh va jag klagar!

Åt kyckling till middag när jag kom hem, borde verkligen gå ut och springa men det är ju det tråkigaste som finns! Fy och usch. Jag hatar det ! Snart börjar handbollen igen och då är det lite roligare att va ute och springa igen eftersom man vet att man sen får spela med en boll! jippie!

Vi har tvätt tid imorn bitti tror jag, så då går jag upp tidigt och tvättar för dennis är typ sjukis! stackarn! Så då får jag tvätta själv och kanske gå ut och springa medans, eller cykla.. det är lite roligare iaf! Sen är det jobb och förhoppningsvis kommer Linda hit efter jobbet och myser lite med mig , föör sen ska hon träffa en pojk i gbg. haha som hon träffade på Rhodos, tänk om dom upprepar min och D's historia! haha :) vad är oddsen lixom, coolt!

På torsdag och fredag jobbar jag också och i helgen är jag leeeedig! För då kommer Beckisen hit och då ska vi springa runt på liseberg som två små barn och äta sockervadd och åka balder, åå gå spökhuset om vi vågar! hihi! Sen ska vi se Häckner, ni vet trollkaren, också! coolt hah? :D

Bestämt också att Desse och Jacob kommer hit första helgen i augusti så ska vi ha en liten parhelg med vin och lite middagar! Det blir mysigt!


Hoppas lillebror och en vän kan komma hit, och att Acki kommer hit! Det behöver jag. Är ensam här ju! ibland..

Längtar iaf tills imorn och helgen! till och börja med..


Nä nu ska jag pröva om det går att sätta in lite bilder från min kamera till datorn, den har knäppat sig (är ju typ fem år gammal) så vi får se om det funkar.
Stay cool folks, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Beckisen

Nu äre nääära!

väskan är halvpackad men ändå proppfull. Herre gud, hur ska det här gå? :D

Vi ses i morrn älskling :)

2008-07-23 @ 22:58:33
URL: http://beeckss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0