xmassss

Hej alla små läsare! Sitter hemma i mitt flickrum i Väsby och är proppmätt. Vi firade jul här idag med massa julmat och klappar! Jag fick lite smått å gott, bla presentkort på IKEA, lite lakan, sminkkort :))
Resan hit igår gick jättebra, det var inte alls så jobbigt som jag trodde att köra så långt hela vägen själv utan faktiskt ganska skönt att köra själv och inte sitta brevid! Då gick tiden fortare.. Men det var lite tröttsamt när Dennis satt och sov eller skrattade åt serierna han kollade på! Glenn klarade hela vägen hit och det var ju himlans bra!

Pappa håller på och fixar honom nu så vi får hålla tummarna på att han går igenom besiktningen på måndag! :)
Imorse gick vi upp ganska tidigt, det är lite skillnad på att sova i en 1,20 säng när man är van vid en extra lång 1,80 säng så vi har halvt slagit ihjäl varandra inatt! Hihi.. Körde iväg till Täby centrum så vi var där när dom öppnade imorse och slogs med alla andra galna rea människor! Hittade lite smått och gott på Gina tricot och ett par skor!

Imorn ska vi åka och simma på morgonen och sen får vi se vad som händer på dagen/kvällen eftersom mina vänner inte verkar vilja svara mig. Har skickat runt sms och ringt men ingen som svarar.. Kul att man är välkommen hem!
Ja, det är ju av vissa menar jag..
Beckisen, hon är alltid trogen! Vi var uppe en snabbis hos henne idag och bytte julklappar!
Vi fick en kokbok tillsammans av henne, hahah hon tycker inte att jag är bra på att baka och laga mat. Men jag kan väl inte direkt säga emot så.. Det blir bra sen när hon flyttar ner till oss i Göteborg så kan vi äta middag hos henne varje dag! Ja! Fick ett jättefint snöarmband också som ska bäras flitigt!

Har ont i magen av all julmat och allt godis så ska lägga mig i sängen brevid D nu!
Stayy cool folks! PUSS!

bjuder på lite gamla bilder jag hittade på datorn :




Kommentarer
Postat av: Emiliaaaa

MEH! Det är ju inte lagligt att du är tillbaka utan att hojta gumman :)

2008-12-29 @ 23:12:31
Postat av: Marielle

Hej! Trivs du där du bor? :-) Kram

2009-01-04 @ 13:05:36
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

baaaaaaaaaabe uppdatera hihi :D

pussss Astrid

2009-01-05 @ 21:23:53
Postat av: Tanja

Hej!

Min pojke är jätte bra. Träffade honom i skolan så vi pluggar ihop åtminstånde i en vecka till sen ska jag byta universitet i ett halvår bara för att få vara Tanjaett tag och inte Jonas och Tanja sånt är läskigt.



Kul att du trivs i GB vad gör du då?



Ja Linn vi hade kul jag var ju där ett tag i sommras men det slutade med katastrof. Dessutom var det inte samma sak utan min LInn ta hand om dig och hör av dig då och då alltid kul att höra från dig

2009-01-11 @ 20:09:57
URL: http://almostnakded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0