surjävlar.

Heeeej å hå!
Sitter å kollar på Desperate men det är reklam just nu! Har jobbat hela dagen idag, från 11-20..
Innan jobbet åkte jag förbi Swedbank för att äntligen få ut min lön, såhär hundra dagar efter.. Suck! Vilket krångel det blev.. Lämnade även tillbaka två böcker på bibblan, kände inte för att börja läsa någon av dom nu så det var lika bra att lämna tillbaka dom nu!

Just nu är det inte så kul att jobba, alla är så arga&stressade inför julen.. Folk borde vara glada men alla är sura, å lyssnar inte, å är så stressade och penga fixerade så man bara vill gå däifrån eller skrika på dom! Suck suck!
Imorn börjar jag klockan nio, och slutar vid halv sex ungefär, ska åka racer till Kungälv? Eller kungsbacka? haha för match med b-laget!

Snaaart är det jul och julledighet i alla fall.. Jag längtar sååå himla mycket till julafton och till att åka hem till Stockholm å träffa familjen å alla vänner där! :))

Nu ska jag duscha! Sen sovaaa..
Stayy cool folks, massaaa PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0