no one wants forever


Hej sötgrisar!
Sitter här med alla ljusstakar tända å granen lyser fint här brevid mig. Dennis och jag skulle ha mys kväll men han har somnat inne i sovrummet så jag smög ut hit för att lyssna på lite musik å hitta bra låt texter.

Det har varit en ganska hektisk vecka, har jobbat hela veckan, å tränat, å spelat match å hej å hå. Känns som om jag bara vart hemma å sovit, eller när jag vart hemma några timmar så har Dennis vart å tränat.. Suck!

Igår åkte jag direkt till Victoria efter jobbet.. Vi lagade tacos och morotskaka! Mums.. Var lite folk som hade idol&vin kväll.. Det slutade väl att vi däckade ungefär vid tre tiden helt slut båda två.. Tur att jag var ledig idag! :) Hann hem en snabbis innan jag skulle iväg på handboll idag igen. Fast idag blev det läktarplats för min del! A-laget vann med massa mål mot ett lysekil som inte ens skulle platsa i div2 som det såg ut från läktaren.
Köpte lite godis på vägen hem och sen åkte jag å pussade på Dennis som var helt inne i sitt x-box spelande! Haha..

Ingen av oss var direkt sugen på att laga mat ikväll så vi tänkte köpa mat.. Men så va ingen sugen på det heller så till slut ställde jag mig och gjorde stark kyckling wok! Naam naaammmm!
Ja, nu sitter jag alltså här helt själv och väntar på att dennis ska vakna... Han lär väl göra det vid tio tiden då jag är helt slut och vill gå å lägga mig.. suck! Man bor med varandra men har ändå inte tid med varann..

Snart är det julhörrni.
Stayy cool, pusssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0