jag sköter mitt jobb, ni sköter erat. så?

Kan ni människor som äter på Mc Donalds sluta vara så jävla stressade? Va va va?
Alla är så elaka och stressade just nu som handlar av oss så att man känner sig som en liten jävla myra när man jobbar där. Suck! Vi gör så gott vi kan, idag tog det 37 sekunder från när ni började beställa tills ni fick eran mat hos er både i kassan och dtn. Vet ni hur bra vi är eller? SLUTA VA SÅ JÄVLA ELAKA DÅRÅ!
Jag har verkligen försökt hålla humöret uppe för det kommer verkligen många bittra människor varje dag men nu är det mer än varannan människa som är så bitter eller stressade så det inte ens går att prata med folk. Okej, det är lågkonjuktur, ni har blivit varslade från volvo, ni har julångest, ja jaja ... Men kom inte å va sura på oss för det. Vi ger er ju god mat. OKEJ?



Nu ska jag iväg å spela match mot serieledarna. Wish us luck!


Stayy cool, megapuss!

Kommentarer
Postat av: törner

bra sagt karlsson! på dem bara ;)

2008-12-18 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0