hej tomtegubbar



Godmorgon!
Jag klev precis upp ur sängen, sitter och äter frukost bestående av macka och tropisk juice! nam nam!
Hittade några pepparkakor också men det passade inte så bra ihop me juicen..
Vi vann igår mot olli/aspero som var serieledare, göttans! Ett måls vinster är alltid dom bästa! Om det nu är bra lag man möter, haha.. Kändes jävligt bra att avsluta säsongen eller ja, höstsäsongen på det sättet!

Jobbar heldag idag, ända till åtta ikväll! Hoppas människorna som handlar är lite gladare idag.. Det tar så mycket på en att alltid vara trevlig men inte få någonting tillbaka! Jajaaaa, inte så mkt attt göra annars!

En vecka till julafton :D jiha!
Har granen tänd här brevid mig, as mys även fast det är ljust ute. Det är verkligen tråkigt väder här i gbg idag, helt grått å mulet! Kan det inte komma lite snö och sol snart? Va va va? Det skulle bli så himla mys, hoppas det är snö i sthlm när vi kommer upp! ")

Solstrålar, vad har ni för er i mellandagarna? Boka mig och dennis, vi har inget planerat. Hihi!
Dagarna innan vi åker upp så jobbar jag, och i helgen ska vi försöka komma förbi jul på liseberg om det inte är allt för dåligt väder! Sen måste vi väl städa och tvättaa också! Å köpa sista julklapparna! Men det är bara en liten grej så det ska nog gå fort! ")

Nej nu ska jag sminka mig lite och sen kila ner till Glenn som får ta mig till jobbet idag!
Stayy cool, pussssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0