call your names

Godmorgon! Vaknade för ungefär en&enhalv timme sen av att jag drömde att jag lekte med apor, inte hittade till träningen eftersom jag sprang för jag hade krockat med bilen och då när jag har apan på axeln kommer det en stor skåpbil med en man som ska råna&våldta mig. Läskigt som fan och jag var livrädd när jag vaknade så var tvungen att springa upp och tända alla lampor i lägenheten och kika runt så ingen var här. Hihi!

Just nu sitter jag och äter en jätte god clementin och dricker mitt äpple&kanel te! Nam nam! Det blir min frukost idag, vi har inget pålägg hemma tror jag å ingen yoghurt! Får åka å handla imorn, jag är ledig så det ska nog hinnas med..
Ska kila iväg till jobbet om en timme ungefär, jobbar bara lunchen idag så det blir ett kortis pass! Skönt idag för jag har jätteont i min rygg som spökar, och så är jag förkyld. Känner ingenting i halsen så det är ju tur det!

Det är helt sjukt att det är julafton snart! Längtar till den mysdagen, ska koka gröt på morgonen (läs: värma en grötkorv i micron) å dricka te och sen beger vi oss till Dennis släkt mitt på dagen ungefär! Kalle, middag, julklappar å sånt! Mysssssss! Sen åker vi nog hem till Stockholm dagen efter, hoppas det inte blir snö storm eller nått då så att det går så smidigt som möjligt att åka hem! Å att Glenn sammarbetar! Haha! Meeen det ska nog gå bra! Ska försöka träffa så många som möjligt när jag är hema känns det som, får se vad Dennis vill göra också! hihi! Skridskor i kungsan kan man åka det fortfarande?
Så ni söta människor som läser min blogg, kolla upp vad ni gör om vi kan träffaas nånting! :)

Stayy cool folks, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0